RegisterRemind My Password
Tags
Betül Kırgız
11.04.2021
1-3 Nisan tarihleri arasında Kars Ağrı Iğdır turuna katıldık. Denizli'den üç kişi olarak . Açıkçası biraz tedirgindim bu dönemde turla yolculuğa çıkmaya sonra da karar verdik burak turla ilk kez tura katıldım. Daha önceleri Denizli çıkışlı tur deneyimlerim oldu ama her şey çok güzeldi. Çok tecrübeliler burak tur ailesi olan rehberimiz Ahmet Bey , yerinde ve de zamanında az ve öz anlatımlarıyla bizi bilgilendirdi . Ferit Bey Zeynel Bey'e de çok teşekkür ederim hiç bir sıkıntı yaşamadık her şey harikaydı ve de her şey yolunda gitti elhamdullilah namaza olan hassasiyetlerini de ayrıca tebrik ederim en önemli tercihlerimizden biri de oydu. Memnuniyetlerimizi belirtirim tavsiye ederim ınşallah başka yer ve mekanlarda gezilerde tekrar bulusmak dilegiyle ... Yolunuz hep acik olsun .
Zeynep Ofluoğlu
07.04.2021
01-03 Nisan tarihleri arasında ailecek Kars turuna katıldık. Samimi bir itirafta bulunarak belirtmeliyim ki tur çerçevesi içerisinde yapılan gezileri bu zamana kadar hiç tercih etmedim. Ziyaret ettiğim yerleri sokak sokak dolaşmayı ve sahip olduğu her lezzeti tadıp tüm kültürünü ayrıntısıyla fotoğraflamayı seven biriyim. Bu nedenle Kars ziyaretimiz tur çerçevesinde katıldığım ilk gezi programı olduğu gibi, akabinde deneyimlediğim ilk tur şirketide Burak Tur oldu. Gezi süresince dolu dolu bir akışla, oldukça keyifli vakit geçirdik. Tur rehberimiz Ahmet Bey’in bölgeye olan hakimiyeti ve sahip olduğu tecrübesi en etkileyeci kısımdı. Bilhassa tur şirketimizin belli konularda gösterdiği hassasiyetten ve gezimiz süresince bize eşlik eden Ferit Bey’in ilgi ve alakasından çok hoşnut kaldık. Kendisine ve Burak Tur ailesine teşekkür ediyoruz. Bir sonraki gezide buluşmak dileğiyle.
Nurcan doğan
06.04.2021
Merhaba arkadaşlar , ülke içi gezisine katıldık 4 arkadaş herşey incelikle düşünülmüş katılım ve kalite çok iyiydi..ayrıca ibadet saatlerinin önemsenmesi ayrı bir hassasiyetti...tekrardan tercih edebileceğimiz bir tur şirketi başlangıçtan son ana kadar ilgi alaka çok iyiydi... ben ve arkadaşlarım çok memnun kaldık .... tekrardan teşekkür ederim özellikle de Ahmet ve Ferit beyefendiye .....
Sabiha Özzorlu
04.04.2021
Merhabalar,Buraktur la katıldığım,1.Nisan Kars turu,çok güzel rahat, keyfli geçti,çok şükür Allah'ıma,emeği geçen arkadaşlara teşekkür ederim,tekrar görüşmek, üzere,inşallah.🇹🇷🇨🇭🌹🌹🌹🌹
Feyzanur Ofluoğlu
1-3 Nisan Ağrı - Kars turuna 5 kişilik aile olarak katıldık. Zaten daha önceden de tecrübemiz vardı Balkanlar ve Tunus gezisinden. Gerek ibadet zamanlarına gösterilen hassasiyet gerekse tur boyunca gösterilen ilgi ve alakadan tekrardan çok memnun kaldık. Kalitenizin daim olması dileğimizle, tekrar başka turlarda görüşmek üzere.
Handan Arpacı
24.03.2021
Burak tur ile Kars turuna katıldık. Her zamanki gibi çok memnun kaldık. Her detayı incelikle düşünülmüş bir turdu. Rahatlıkla tercih edebilir, dostlarınıza tavsiye edebilirsiniz.
Serap AKGÜL
23.03.2021
18_20 mart tarihleri arasında kars-ağrı turuna katıldım. Geçirmekte olduğumuz zorlu günlerde bu tur ilaç gibi geldi. Burakturun yurtdışı turlarındaki özeni ve kaliteyi tecrübe etmiştim. Yurtiçi turumuz da beklentimin üzerinde oldu. Kıymetli insanlarla her anı keyifli dolu dolu üç gün geçirdik. Güzel ülkemin başka şehirlerini de burakturla görmek isterim. İlgisinden dolayı Ahmet ŞEKER beye, samimiyeti ve güleryüzüyle bize rehberlik eden Ahmet ALTINTAŞ beye teşekkür ederim.
Mevlüt Mercan
22.03.2021
S aleyküm hayırlı günler. 18 mart Kars turuna. Bir yıllık ayrılık tan sonra. Salgından dolayı Zor karar verdim. İnanın Bir aile ortamı içersinde güvenle. Söz verdiklerinden fazlası. Allah a şükür çok güzel yerleri güzel insanlar la dolu dolu geçti. İnşallah bu imtihan biter daha çok seyahatlarda buluşuruz. Özellikle Ahmet ve. Ferit Beye ve katılan kardeşlerime çok teşekkür ediyorum . Bosnadan başlayıp Fas. İspanya. Özbekistan. Hindistandan sonra inşallah bu imtihanı sağ salim atlatırız bütün proğramlarınıza katılmak duasıyla Allah a emanet olun...
Elif Aydın
Değerli Burak Tur Ailesi, Attığımız her adımda tarih, baktığımız her bir köşesinde sanat, incelediğimiz her bir motifte Türk - İslam kültürü ile Kars'taki yapıların geleneksel örneklerine hayran kaldık. Burak tur sayesinde Kars turunu en kaliteli şekilde tamamladık. Otel tam merkezi konumdaydı ve Kars'taki bu soğuğa ragmen hiç üşümedik otel sıcacıktı. Ahmet bey ve ailesine çok teşekkür ediyorum bir sonraki turlarda görüşmek dileğiyle...
Gazali Aydın
22.03.2021
18.03.2021,, Kars turuna İstanbuldan 4 kişi olarak katıldık, ve her anımız dolu dolu düşündüğümüzden daha muhteşem geçti, soğuklar sıcak oldu uzun yollar kısaldı yorugunluk huzura dönüştü, tarihimizi ancak bukadar güzel özel rehberlerle gösterilip anlatılabilir,, 2010 dan beri burak tur ile geziyorum Allah onları var etsin ,, insan ailesi ile gezdiğini hissettiriyorlar,ve ilgileniyorlar, namazlarımız helal yemeklerimiz herşey 5 yıldız kısacası, burak tur oldukça yurtiçi yurtdışı olsun kesinlikle başka tur ile gezi düşünmem, bizlere kendimizi özel hissettirdikleri için AHMET ŞEKER VE FERİT ŞEKER'e çok teşekkür ederiz 👏🏼👏🏼👏🏼 Allah onlardan razı olsun ‘’’gözünüz kapalı burak tur ile seyahat edebilirsiniz şiddetle tavsiye ediyorum :) Allaha emanet olun...
Fatma TÜRK
19.07.2020
Özbekistan turlariniza HİVE yi de ekleyebiliriz ne guzel olur.Biz de düşünüyoruz Özbekistan ziyareti ama gitmişken Hive yi görmeden donmek istemiyoruz.
Ahmet Saraç
24.02.2020
Allah sizlerden razı olsun hayatımın en güzel 4 gününü geçirdiğimiz kudus turunda başta kafile başkanımız müstesna insan arif bey ve tur rehberimiz ayaklı tarih muhammet bey olmak uzere tüm emeği geçen burak tura ailesine ve tura katılan arkadaşlara sonsuz şükranlarımı sunar allaha emanet kalın selamlar